Sık geçen başlıklar

passolig'in yenileme bedeli olarak 29 tl istemesi 1

ekşi'de gör
almayın arkadaşlar,

passolig almayın,

maça gitmeyin.

o uygulama sike sike kalkar, o paralar ödenmez.

adam yerine konulmak istiyorsanız, adam yerine konulmayı talep edin.