Sık geçen başlıklar

parla marşı'nda endonezya'dan esinlenme olması 1

ekşi'de gör
bugün youtube algoritması sayesinde farkettiğim durum.

arabada kızıma parla marşını dinlettikten hemen sonra çalan shoutul harokah tarafından yaklaşık 10 yıl önce söylenmiş olan indonesia memanggil isimli parçasını duyunca epey şaşırdım açıkçası. internette araştırdığımda herhangi bir bilgi bulamadım. takdir sizin:

parla

indonesia memanggil

bu arada ben hala yapılan marşlar içerisinde en çok bunu beğeniyorum ve severek dinliyoruz, ama milli bir marşın bestesi de tam olarak milli olsaydı keşke.

edit: asla çalıntı veya arak gibi bir görüşüm yok, başlık açık. tekrar edeyim, benim de gayet beğendiğim bir marş. ama özellikle giriş kısımları fazla benzediği için esinlenme olduğunu düşünüyorum. “ne alaka amq” diyenlerde nasıl bir kulak var anlamadım.