s.ktir git evinde besle niye parka döküyorsun? duygu mastürbasyonu yapıp vicdanlarını rahatlatıyorlar kendilerince. bu kadar kedi-köpek seviyorsan kendi kapının önüne mama dök. başkalarının iş yerlerinin veya evlerinin önüne döktükleri mamaları hayvan beslemek değil mıntıkaya çevirmek oluyor.
hayvan düşmanı değilim ancak bu kadar başıboş hayvanın sorun potansiyelini de çözümsüz kalması sinirlerimi hoplatıyor.
12.12.2023 · 12. sıra
beytepedenulasimnedenzor
11.12.2023 15:43