Sık geçen başlıklar

paris'i farelerin istila etmesi 1

ekşi'de gör
her eve en az 1, her sokağa 5 kedi diye boşa bağırmıyoruz. kedi candır. istanbul gibi pisliğin doruk noktasında bile faresiz yaşamamızın yegane sebebidir.

bu şehirde kediler olmazsa hepimiz kara vebadan kırılırız ve bu bir espri değildir.

edit: yazar mesaj atarak; "işin gücün yok mu kedilerden başka kafayı mı yedin, modern dünyada kedi olmaz." demiş. parisi çok severim ama fareleri eski şehirlerde o kanalizasyon sistemi varken kediden başka hiçbir yöntemle çözemezsin. eski dünyada eski yöntemler işler.

ayrıca kedi sevmek bir insanın ulaşabileceği en üstün noktadır!
canına kurban olayım onların ben.
insanları sevmiyorum.
kedileri, ağaçları ve tavukları seviyorum!