edit: sevgi pıtırcıkları damlamış. lan sığır herifler, ben dayağı mı savunuyorum. geri zekalı beyinsizler, deprem olmuş, millet canının derdinde, çocuklar kayboluyor, insanlar göçük altında, sen parfüm çalma derdindesin. bunu normalleştirenler o zaman devleti soyanlara da laf etmesin amk. hırsızlığın büyüğü küçüğü olur mu?
gıda ve temel ihtiyaç maddesi dışında alınan her şey hırsızlıktır. az bile olmuş.
arkadaşlar, şehirler yıkılmış, dükkanlar ortada kalmış, sen yemek veya giyinmek veya yakacak dışında kalan şeyleri almak için uğraşıyorsan hırsızsın. bu kabul edilemez.
12.02.2023 · 14. sıra
il re e morto viva il re
11.02.2023 00:20 ~ 00:54