günlük hayatta ve ekşi sözlük'teki doktor maaşı ile ilgili başlıklarda çok sık karşılaştığım bir soru cümlesi.
cevap veriyorum;
"evet, para kazanmak için doktorluk yapıyorum."
kendime/aileme iyi bir gelecek sağlayabilme, ev kirasını ödeyebilme, buzdolabını doldurabilme, tatile gitme vb. ihtiyaçlarımı karşılayabilmem için benden de para istiyorlar çünkü..
başka sorusu olan var mı?
17.05.2022 · 24. sıra
lmrvnx
16.05.2022 13:50 ~ 13:59