Sık geçen başlıklar

para için mi doktorluk yapıyorsun 1

ekşi'de gör
günlük hayatta ve ekşi sözlük'teki doktor maaşı ile ilgili başlıklarda çok sık karşılaştığım bir soru cümlesi.

cevap veriyorum;
"evet, para kazanmak için doktorluk yapıyorum."

kendime/aileme iyi bir gelecek sağlayabilme, ev kirasını ödeyebilme, buzdolabını doldurabilme, tatile gitme vb. ihtiyaçlarımı karşılayabilmem için benden de para istiyorlar çünkü..

başka sorusu olan var mı?