Sık geçen başlıklar

para basıp vatandaşa dağıtılmamasının nedeni 1

ekşi'de gör
şu içi bomboş çok bilmis tavirlarinizdan çıkıp milyonlarca insanin aklindaki soruya düzgün bir cevap yazin. bomboş oturuyoruz. ışi ekonomi ile ilgili olan birisi cikip düzgün şekilde aydinlatsin insanlari fazla para basilirsa ne olur ve neden olur diye.
ben biliyorum ama isim ekonomi degil ve o konuyla ilgili uzun uzadiya yazmam yanlis olur. madem cok bu isten anlayan var oturup bir zahmet yazsin. 40 yilin başı bir ise yarasin şu ortam. ergen atari ve üstten bakmaniz inanilmaz salak duruyor.