Sık geçen başlıklar

pandemide devletten alınan destekler veritabanı 2

ekşi'de gör
gittiğim bir akraba ziyaretinde cumhurbaşkanlığı tarafından ücretsiz dağıtılan kolonyadan elime dökmüşlerdi. 2cl civarı bir kolonya desteği aldım. saygılar.
17 mayıs 2021 recep tayyip erdoğan açıklamalarında cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan, pandemi dönemi boyunca verdikleri destekleri açıkladı.

milyarlarca lira destek ve hibe vermişler.

fakat ne ben, ne çevremde kimse devletten herhangi bir destek almadık.

eğer cumhurbaşkanı destek verdiyse bu destekler kimlere verildi, kimler yararlandı bilelim bir zahmet.

bu başlık altında kim ne destek, ne kadar destek aldıysa yazsın lütfen...

edit: çok özür dileyerek editliyorum, ptt kargo vasıtasıyla 2 defa 5'er adet maske geldi evimize.