benim 8. sınıftan itibaren sınıf arkadaşımdı. senelerdir görüşmesek de çok sevecen ve naif biriydi. bugün arkadaşımız, yarın eşimiz, dostumuz. ne denir, nasıl çözülür bilmiyorum. ama bu canların hiçbiri geri gelmeyecek. çok yazık.
bu videoyu beğenen erkekler, bu videoyu beğenen kadınları öldürmeye devam edecek. çünkü "hayır"ın cevabı şiddet olduğu sürece, ülkemizin kızları hep zarar görecek. umarım sevginin anlayış olduğunu anlayacak kadar güzel sevip sevilirsiniz.
23.07.2020 · 24. sıra
archimetric
22.07.2020 02:50 ~ 19:03