Sık geçen başlıklar

pınar fidan'a destek oluyoruz 1

ekşi'de gör
eleştiri ve linç birbirine karıştı artık. neredeyse eleştirdikleri insanlar gibi bir araya gelip kızcağızı yakacaklar. az kaldı bu gözü dönmüş linç gürûhu bunu da yapar. şahsen cemevi espirisi çok komikti ama madımak bölümü benim de hoşuma gitmedi. eleştirilebilir ama bu kadar abartmak yanlış. hele tolga sağ işin bokunu çıkarmış. madımakta insan yakanlar da inançlarını aşağılayan, küçük görenleri linç etmek için oraya toplandılar. demek ki fark yok. kötü bir şaka, yanlış bir davranış. sonuna kadar eleştirilebilir. ancak linç yanlış. ayrıca ben kadının niyetinin bu olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. azıcık beyin sahibi olan da anlar. mizahı anlamak zeka gerektirir.

edit: bu konuda mazlum çimen, ertuğrul kürkçü gibi muhalifler twitter’da çok yerinde yaklaşımlar sergilemişler. tolga sağ, eren erdem ve diğerleri tam akp’li linçci güruh kafasıyla yaklaşmışlar.