hiç duyar kasmayacağım; gayet iyi yapmış, hatta kibar bile davranmıştır. tık
bir insanın eşiyle koyduğu bir fotoğrafın altına böyle bir yorum yazmak hastalıktır. bunu bir kadının başka bir kadına yapması ise daha büyük bir vahamettir.
zaten yorumun yazılış şekline bakılırsa kadının sayıklıyor gibi bir hali var, demet akalın bile daha iyi yazardı: "pinar hanim yüzünüz cok cirkin senin kocani zorlami durduruyorsunuz jigola olarakmi oluyo kocaniz"
ayrıca bahse girerim ki bu yorumu yazan kişi pınar altuğ'u sokakta görseydi, gider onunla fotoğraf çektirirdi.
edit: birisi "ilgilendiğiniz konuyu s.kiyim" yazmış. faydalı şeyler okumak istiyorsa buyursun:
(bkz: #106346898)
02.05.2020 · 28. sıra
fiiliyat
01.05.2020 14:06 ~ 19:12