Sık geçen başlıklar

pöh'ün tekbirli yemin töreni 2

ekşi'de gör
tekbir çekip gerçekten görevini yapan hiç bir teşkilat görmedim. hepsi kafa kesen tiplere dönüşüp hem kendilerine hemde onlarla aynı coğrafyaya hapsedilen insanlara zarar verdiler.

tekbir ne lan! ışid misin, el-kaide misin, taliban mısın nesin amk?

edit: küfreden arkadaşlar bakın, sizin bana attığınız her mesaj benim ne kadar haklı olduğunu gösteriyor. kendinizle çelişiyorsunuz ve umrunuzda değil. siz doğruyla yanlışı ezbere öğrenirken ben sordum, soruşturdum, sorguladım. sizin gibi dizlerimin üstünde öğrenmedim hayatı.

attığınız mesajlar küfür, tehdit ve hakaretten ibaret. bu sizin hayatınızın ne kadar sığ ve karanlık olduğunu gösteriyor.

adamlar siz biz diyor, tam olarak siz kimsiniz, biz veya ben kim?
yazıyı bir kere bile tam okuduğunuzu düşünmüyorum.
yunanistana falan gitmem gerekiyormuş. neden amk? düşman olduk öyle mi? bu kadar basit.
kafalara bak, kendimi duvarlara vuracağım.
öncelikle bizi bir arada tutan şey göğsümüzdeki iman falan değil, laikliktir. göğüsteki iman insanları bir arada tutsaydı ırak, suriye, afganistan gibi ülkeler paramparça olmazdı. milyonlarca insan can havliyle türkiye'ye sığınmazdı.

böyle bir yemin icat ederken türkiye cumhuriyeti vatandaşı olup müslüman olmayan insanların rencide olacağı hiç mi düşünülmedi? müslüman olmayan insanlar bu ülkede askerlik yapmıyor mu? vergi vermiyor mu? bu yeminle devletin kolluk güçlerinin bütün inançlara eşit mesafede olacağının garantisini nasıl vereceksiniz? diğer inanç grupları ve inanmayanlar için de ayrı yemin törenleri düzenlemeyi düşünüyor musunuz? o zaman yılın 365 günü yemin töreni düzenlemeniz gerekmez mi? laiklik ilkesinin amacı bütün bu sakıncaları gidermek değil mi?

tabii 16 yıldır laikliğe aykırı eylemlerin odağı olmaktan ceza almış bir parti tarafından yönetilince, yukardaki soruların da fazla bir anlamı kalmıyor.