Sık geçen başlıklar

ozan güven'in şoförünün savcılık ifadesi 1

ekşi'de gör
hukukta "hayatın olağan akışı" diye bir kavram vardır.

kadın verdiği ifadede "ozan güvenin kendisini eve kapatıp 1 saat dovdugunu söylüyor."

düşünün biri sizi eve kapatıp bir saat dövüyor sonrada şoförünü arayip deniz hanımı eve bırak der mi ?
hadi adam psikopat diyor.

evde bir saat dayak yediğini söyleyen bir kadın hicbirsey olmamis gibi 1 saat dayak yiyip , sonrada adamın şoförünü bekleyip eve gider mi ? bi taksi tutup kaçıp gitmek daha mantikli değil mi ?