hukukta "hayatın olağan akışı" diye bir kavram vardır.
kadın verdiği ifadede "ozan güvenin kendisini eve kapatıp 1 saat dovdugunu söylüyor."
düşünün biri sizi eve kapatıp bir saat dövüyor sonrada şoförünü arayip deniz hanımı eve bırak der mi ?
hadi adam psikopat diyor.
evde bir saat dayak yediğini söyleyen bir kadın hicbirsey olmamis gibi 1 saat dayak yiyip , sonrada adamın şoförünü bekleyip eve gider mi ? bi taksi tutup kaçıp gitmek daha mantikli değil mi ?
11.07.2020 · 26. sıra
bikereladydiyeydi
10.07.2020 11:36