Sık geçen başlıklar

oz'un 1080p versiyonun malum ortamlara düşmesi 1

ekşi'de gör
bekledik bunu çok bekledik nidalarıyla karşılanan doğa olayı! 1997'de çekilen 2003'te biten bu diziler üstü yapımın en sonunda yüksek çözünürlüklü versiyonlarına an itibariyle ulaşmış durumdayız.

şu anda ilk iki sezonun 1920x1080 olmasa da 1440x1080 versiyonlarına malum ortamlardan ulaşılabiliyor.

efendilik arayan sjw'ler netflix'e, amazon prime'a gitsin. burada sikiş var sikiş!!

edit: rarbg herkesi paklayabilir. ayrıca heyecandan başlığı da yanlış açmışım. moderasyon bir el atabilirse daha iyi olur. 1080p versiyonunun olacak.

edit 2: beyler mesaj fasilitem kapalıdır normalde. bir an açtım, entry giren bir iki arkadaşa ilk iki sezonun linklerini gönderdim, tekrar mesaj alımımı kapattım. "madem yaptın bir hayır, bacaklarını tam ayır" kafasında olabilirsiniz şu an, ama onlarla iletişime geçebilirseniz daha iyi olur. sözlükte ülker link paylaşımı hoş karşılanmıyor, malum. ama normalde de google araması ile bulunabiliyor. rarbgmirror'a bakın. arayan mevlasını bile bulabiliyor bir şekilde.