Sık geçen başlıklar

oyum iyi parti'ye çünkü 1

ekşi'de gör
meral akşener'e inanıyorum. ülke zor durumda. ekonomi çöktü, insanlar mutsuz, savaş var, askerimiz ölüyor, okumuş insanlar işsiz geziyor, başıboş suriyeliler her yerde, başarısız dış siyaset, ayrıştırma politikası, başarısız ana muhalefet.. bence yeteri kadar sebep var.