dedesinin babası da osmanlı paşası çıkar yakında. ulan ne kolpa adamsın oytun.
edit: ben espri yapmıştım ama gerçekten komutanmış adamın dedesi veya dedesinin babası, oytun koparma bizi oytun! :)
görsel
edit 2: tehlikenin farkında mısınız? covid-19 olmasa bu adam muteber, yeni nesil, sıradışı, uber, süper tıpçı diye ortalıkta dolanmaya devam edecekti :)
08.02.2022 · 20. sıra
ubersonic
07.02.2022 06:43 ~ 09:17