Sık geçen başlıklar

oy ve ötesi'nin desteğe ihtiyaç duyması 1

ekşi'de gör
hadi bakalım genç klavyeler, tuhaf tuhaf başlıklar açacağınıza eller çalışsın.
bu akşam sistem kapanacakmış, o nedenle aciliyetle mevcut tutanakların girilmesi gerekiyor.
bir tutanak girmek 1 dk dan az zaman alıyor. sadece mail adresinizi yazıp giriş yapıyorsunuz.
hadi bakalım klavyelere kuvvet.

https://t3.oyveotesi.org/

edit: tutanaklar şimdilik tükenmiş, ara ara kontrol etmek lazım.
(bkz: hey maşallah)

bazı entariler sonrası edit:

arkadaşlar, öncelikle başlığı açan ben; oy ve ötesinden değilim, sabah whats app mesajı ile geldi hadise bana, ben de sözlüğe yazdım. o arada da 100 den fazla tutanak girdim. toplantıda bile giriyorum.
demek ki gerçekten yetişilemiyor şu an da, sistem bekleyin geliyoruz diyor.

bi işe yaramayacak yazanlara şunu demek istiyorum;
referandumdan önce mahalle bakkalı ile, taksici ile konuşup fikrini sordun mu, neden hayır demeli anlattın mı?
anane, babanne, teyze, hala gibi potansiyel tayyip müşterilerine "bak bunlar ne yapacak biliyor musun" dedin mi?
seçim günü sandıkta yer aldın mı, oy vermeye gidemeyenleri oy vermeye götürdün mü?
seçim günü tatile giden arkadaşına "gitme" dedin mi?
hz ibrahimi yakan ateşe su taşıya karınca gibi, hangi tarafta olduğumuz anlaşılsın.
ya da yürüyerek hacca gitmeye çalışan bir diğer karınca gibi, yolunda öleceğimiz anlaşılsın.