Sık geçen başlıklar

oy kullanan insan kafir olur diyen çocuk 2

ekşi'de gör
ben destekliyorum. allah fellah diyerek oy vereceği kimdir bilinmese de vermeyecekleri belli. oy vermeyin müslümanlar sandık gâvur işi tek iktidar sahibi allah'tır oy vermek şirke girer.

cemaat ve dini yapılanmaları gazlayan akpyi bunlar bitirecek. ben destekliyorum aferin genç.
umarım daha çok kişi duyar bu çocuğu. oy kullanmayın diyor. bence de siz oy falan kullanmayın zaten. şirk koşmuş olursunuz falan *