Sık geçen başlıklar

otomatik araç sevmiyorum diyebilen sürücü 2

ekşi'de gör
manuel vites yogun trafikte ameleliktir denmis, omrunu yogun trafikte gecirmenin kendisi amelelik degilmis gibi.
yahu uretimi kolay, ucuz, verimli, kullanmasi keyifli, bakimi kolay. niye bu kadar dert ettiniz. tablet telefon var diye kagit kalem kullanmasin mi kimse