sağ şeritte 40'la giden kamyonlara takılmamak için sık sık sollama yapması halinde kendisinden 50 km/h daha hızlı orta şerit sürücülerinin getireceği tehlikelere takılmayı uygun görmeyen sürücüdür.
sollarsın olur biter, kendi halindeki sürücülere neden salça oluyorsun? böyle bulaşık tipler yüzünden yola çıkasım gelmiyor sevdiğimin memleketinde.
21.07.2015 · 12. sıra
pano
20.07.2015 09:24