Sık geçen başlıklar

otobanda orta şeritte ekonomik seyir yapan sürücü 1

ekşi'de gör
sağ şeritte 40'la giden kamyonlara takılmamak için sık sık sollama yapması halinde kendisinden 50 km/h daha hızlı orta şerit sürücülerinin getireceği tehlikelere takılmayı uygun görmeyen sürücüdür.

sollarsın olur biter, kendi halindeki sürücülere neden salça oluyorsun? böyle bulaşık tipler yüzünden yola çıkasım gelmiyor sevdiğimin memleketinde.