lan herif kalktı ve kadına yumruk attı !
bu videoyu görüp, üzerine tartışıyoruz amk.
itmedi, bağıra çağıra tartışmadı, kalktı ve gözüne yumruk attı orospu dölü.
inanılmaz bir şey ya. bu kadar her şeyi sıradanlaştırmayalım artık. bunun cezası olsun amk yerinde ya !
bunun neden cezası yok? neden ?
bu herif "basit yaralama" suçundan, adli kontrol şartı denilen sikimsonik, hukukla hiç ilgisi olmayan, suçluyu kayırmayı amaçlayan bir uygulama ile hiç ceza almayacak. 1 gün bile cezaevi, siktir et cezaevini nezaharethanede kalmayacak. en fazla, en baba 2 saat karakol ifadesi, 2 saat de savcı, hakim (yol içinde) uğraşıp, normal hayatına devam edecek.
bu bizi nasıl ve neden çıldırtmıyor? normal insanlar olarak, sayımız bu kadar az mı ?
ne yapalım ? adliye önlerinde afedersiniz sıçma eylemi mi yapalım artık ? nasıl yapalım da bu kontrolsüz şiddet bi son bulsun memlekette ?
22.02.2024 · 19. sıra
yanlis otobus
21.02.2024 00:13