Sık geçen başlıklar

otobüste yer boşalınca erkeğin yanından kalkan kız 1

ekşi'de gör
otobüsü bilmem de geçen gün üst düzey bir toplantıda 50 kişinin falan olduğu bir ortamda yanıma bir kadın vermişler oval masa oturma düzeninde.. onun yanında bir erkek onun yanında bir kadın daha sırayla. neyse yanımdaki kadının yanındaki erkek gelmedi toplantıya. kadın bir süre daha bekleyip kalkıp yan koltuğa geçti isimlikleri de değiştirdi hızlıca. kendimi çok kötü hissettim. sanki tacizci gibi.. aslında onun kararına da saygım var ama ne bileyim ya kötü oldum işte. sanki sebebi benmişim (benim bir hareketim, yanlışım) gibi..