Sık geçen başlıklar

otobüste yanındaki kadına tokat atan ayı 1

ekşi'de gör
ben orada olsaydım ve orada bir tane insan yokmuşcu ezikler doldurmuş yine tweet altını. onlarca insan denk geliyor böyle olaylara neden karışmıyorlar çünkü karışmak görevleri değil. adama çatarsın kalkar vurduğu kadın sanane lan. sen kimsin bizim işimize karışıyorsun der oturur kalırsın. lafı sindiremez kavga çıkarırsan ikisi de karakolda senden şikayetçi olur mahkemeyle uğraşırsın.

şu müdahele isteyen histerik kişilik bozukluğu olan tipler şunu kafalarına iyi soksun. hicbir medeni ülkede insanlar bu tip işlere karışıp müdahil olmazlar. kendi işlerine de karistirmazlar. ortada bir suç varsa adaleti sağlayacak kurumlar ve görevliler var.