Sık geçen başlıklar

otellere damsız girilememesi 1

ekşi'de gör
arkadaşımla otel bakıyoruz tatil yapacagız iletişim için arıyoruz cevap; 2 bay kabul etmiyoruz. değiştiriyoruz başka otel arıyoruz “2 bay kabul etmiyoruz”
ulan paramızla rezil oluyoruz. s*ktigimin rezervasyon sitelerinde bir filtre de yok ki “bay kabul eden oteller” diye sinir bozucu bir olay.

kumsalda mı yatalım, kamp mı kuralım, bizim tatil yapmaya hakkımız yok mu? erkekler ölsün mü istiyorsunuz anlamadım ki.

tanım: 21.yy’da yaşanmaması gereken rezalet türü.