Sık geçen başlıklar

osterstund ve vardar'a elenenlerin konuşması 1

ekşi'de gör
niye konuşmasınlar ki? sonuçta konuşanların mazisinde şampiyonlar ligi çeyrek finali var.

galatasaray zaten defalarca şampiyonlar liginde gruptan çıkmış defalarca dereceler çeyrek finaller elde etmiş... yani niye konuşamasınlar?

avrupada mazisi beşiktaş'tan iyi olan kulübün taraftarı bunlar yani. 2 senelik tarihle konuşmuyorlar ki.