Sık geçen başlıklar

osmanlıspor diye bir takımın olması 1

ekşi'de gör
"osmanlıspor" gibi ucube bir isimle osmanlı imparatorluğu'nun şanına ters, utanç kaynağı takımdır.

başka işiniz mi yok lan ? futbol'dan başka bir algınız olmadığı için osmanlı imparatorluğu'nu da sadece futbolla anabiliyorsunuz di mi ? sonra neden bize "cahil" diyorlar... cahil bile değilsiniz; sıfat falan gerekmez size...