Sık geçen başlıklar

osmanlı'yı süren soysuzları lanetliyorum 2

ekşi'de gör
ingiliz, fransız ve yunan askerleri gelip başkentini 5 yıl işgal etmiş, istanbulun üzerinden geçmişler, camilerde atış talimi yapmışlar. bu hanedan var başta, ama tek bir kurşun atılmamış işgal güçlerine.

lafa gelince hindistan müslümanlarını ayağa kaldıracaktı dedikleri halife, eminönüde bile tek kişiyi ayaklandıramamış.

bunun yarattığı utançla karışık öfkeyi anlamak lazım.