"gayet demokratik ve çoğulcu bir yapıya sahiptir osmanlı devleti"
yalnız iyi güldüm.
teşekkür ederim bu kara mizah şaheseri için.
istanbul'daki minicik bir azınlığı çıkarın; milyonlarca kilometrekarelik ülkede kimsenin yönetime katılmadığı bir sistem bu. demokrasiden, çoğulculuktan başı dönmüş bir teb'a... ağlamak istiyorum.
@"osmanlıca gibi bir değere sahiptir" ne laa?
çin'de çin yemeğine sadece "yemek" diyorlar biliyor musun...
-hadi gel biraz osmanlıca konuşalım bekir.
-tamam dur bir abdest alıp geleyim.
@sondan edit: sen anarşizmle ilgili 5 sayfa okuduysan ben de melikşahım.
13.10.2019 · 36. sıra
musaldart
12.10.2019 11:40 ~ 13:10