Sık geçen başlıklar

osmanlı'nın türkiye'den çok daha ileride olması 1

ekşi'de gör
"gayet demokratik ve çoğulcu bir yapıya sahiptir osmanlı devleti"

yalnız iyi güldüm.
teşekkür ederim bu kara mizah şaheseri için.

istanbul'daki minicik bir azınlığı çıkarın; milyonlarca kilometrekarelik ülkede kimsenin yönetime katılmadığı bir sistem bu. demokrasiden, çoğulculuktan başı dönmüş bir teb'a... ağlamak istiyorum.

@"osmanlıca gibi bir değere sahiptir" ne laa?
çin'de çin yemeğine sadece "yemek" diyorlar biliyor musun...

-hadi gel biraz osmanlıca konuşalım bekir.
-tamam dur bir abdest alıp geleyim.

@sondan edit: sen anarşizmle ilgili 5 sayfa okuduysan ben de melikşahım.