Sık geçen başlıklar

osmanlı'nın italya'yı fethetmemesinin sebebi 1

ekşi'de gör
ikinci bayezid denen yobaz nedeniyledir.

adam, babasının tüm politikalarının tam tersini izleyip saraya kapanıyor, kafayı dinle bozuyor, saraydaki tüm heykelleri, portreleri ortadan kaldırıyor.

gençliğini esrar çeke çeke geçiren ama yaşı ilerleyince dine saran bir tip. tipik anadolu insanı profili işte.

kardeşi cem de, bunun yüzünden diyar diyar sürünmek zorunda kalıyor.

bayezid trolleri şurayı okusun, özelden mesaj atıp bayezid tapınıcılığı yapmayın amk: link

adamlar bayezide tapınıyor, cem'e küfrediyor. hastasınız amk.