Sık geçen başlıklar

osmanlı ay'a gitti mi 1

ekşi'de gör
ulan cahil cahil konuşmayın, amerikalılar aya ilk ayak bastıklarında o ezan sesini nerden duyuyorlardı? tabi ki osmanlı'nın ayda yaptığı camiden geliyordu o ses. tıpkı kristof kolomb'un küba'da gördüğü cami gibi, cehape zihniyeti tarafından bu bilgi gizlenmiştir. 2023'te lozan bitince herkes bu gerçeği öğrenecek.