biraz evel şu haberde rastladığımdır.
http://www.hurriyet.com.tr/…rak-kutladilar-40124578
alttaki yorumlardan biri çok hoşuma gitti;
''hükümetin mutluluk iksiri beton olmuş, dök betonu kudur üstünde...''
o kadar zavallı durumdayız ki artık kelimeler kifayetsiz kalıyor.
02.07.2016 · 6. sıra
dusunmeyi unutmus adam
11:47