kahraman diye ilan edilen adam ben fetöcüyüm diye ortaya çıkıyor. gerçek kahramanlara da bunlar yapılıyor. paşam gel ben seni istediğin yerde yedirip içiririm, siktir et girmeyi engelledikleri yerleri. üç gün sonra seninle ilgili de kandırıldık aslında iyi adammış derler.
edit: arkadaşlar bir kaç tane mesaj aldım, paşama ayıp ediyorsun muhtaç mı gibisinden. tabi ki değil, onu vurgulamaya çalışıyorum. başımızın üstünde yeri var babında söyledim yedirir içiririz diye.
20.01.2018 · 3. sıra
kulak burun bagirsak
19.01.2018 09:38 ~ 13:51