çırağan caddesi'dir. midyeci ahmet'e kadar trafik vardır.
neden çünkü yol kenarına park edip midye kokoreç yiyecektir.
kafası girecek kadar egzozu olup bağırta bağırta gitmeye çalışan motorcular, isbike'dan bisiklet kiralayıp sürmeye çalışan, martı ve türevlerini alıp kaldırımdan gitmeye çalışan, sol tarafı çırağan sarayının kasvetli duvarları ile kapalı cezaevini andıran insana huzur vermekten ziyade son zamanlarda sinir eden yoldur ayrıca.
ağaçları kimsenin fark ettiğini sanmıyorum, ki budaya budaya dikili odun parçasını andırıyor.
beşiktaş'tan dolmabahçe'ye giden yol daha keyiflidir.
(bkz:
dolmabahçe caddesi) en azından geniş ve ferah. ayrıca ata'm eşlik ediyor yol boyu.