götümüzden trafik kuralı uydurmayalım lütfen..
yol boşsa 200'le bile gitsek en sağ şeritte gidecekmişiz..
hı hı.. çünkü biri 240'la bizi geçse, öteki 280'le onu geçse, beriki 400'le nerden geçecek?
15.04.2016 · 49. sıra
maca yedilisi
23:03