siz bayağı komik adamlarsınız. futboldan uzaklaştıkça bu işleri iyice unutmuşsunuz.
gayet normal bir transferdir. orkan çınar gibi parlamamış genç bir oyuncuya 2 milyon tl, gaziantepspor için iyi bir paradır. transfermarkt değerine göre piyasa değeri belirleniyorsa, açalım bi' pes master lig'de ne yazıyomuş bakalım. bu işler böyle kolaysa süper.
en büyük transferi 76 bin € olan bir takımın 1 m. €'luk transfer yapmasıysa hala anormaldir. bu ikisi arasındaki farkı algılayamayan arkadaşların ayakla oynanan her spordan uzak olması iyidir. olmuyosa zorlamayın.
25.07.2017 · 38. sıra
kasar yaza
24.07.2017 01:37 ~ 01:41