lan bu adamlar bir de ülke yönetimine talip. insan utanır bu faturayı paylasmaktan. chp'nin bir yazılım ekibi bir bilişim merkezi yok mu ki bu işleri merdiven altı firmalara yaptırıyorlar? ulan iki saattir gülüyorum faturaya. en son ikinci dünya savaşında böyle faturalar basılmıştı herhalde.
tweet'in altındaki yorumlar da şahane. uzun zamandır bu kadar sağlam gülmemiştim. gene kendinizi elin maskarası yapmayı başardınız, tebrikler chp.
o aldığınız 100 milyon hazine yardımı da haram olsun.
(bkz: endüstri 0.0)
05.07.2018 · 27. sıra
sirgalahad777
04.07.2018 04:23 ~ 04:27