müthiş saçmalamış. kusura bakmasın.
insanlar hangi hakla eleştiriyor ne demek yahu?
reyizi de eleştirmeyelim o zaman, hele önce bi ülke yönetelim ondan sonra haddimiz olur buna.
alkollü görünüyor olmasına girmeyecektim, sanki oradan vurmak ister gibi olmamak için, ama sanırım biraz da alkol kafası ile sivri laflar edeyim derken sıçmış.
yoksa ben severim kendisini yine de.
12.08.2017 · 3. sıra
domine deyus
11.08.2017 10:26 ~ 11:52