bir takım abaza türk erkeği sayesindedir.
ukrayna'da, rusya'da bulundum, oralarda tarlada çalışan, yolda meyve satan kızları görseniz oturur ağlarsınız. bir tanesine dayanamayıp "çok güzelsin" dedim, kız, "gerçekten mi?" dedi. nikolsky'nin önünde oturun, oradan geçen kızları izleyin, mankenlik ajansı amk. oradaki kızların onda biri güzellikteki kız burada kendini york düşesi ilan eder.
yemin ederim ben örnektekinin 100 katı güzellikteki kıza bile burada dönüp bakmıyorum. siz bakmazsanız onlar yok olur zaten.
samimi olarak soruyorum, mağarada mı yaşıyorsunuz oğlum siz?
eksisozlu
21.06.2022 00:52 ~ 00:56