online ürün satışı yapan bir firma olarak yorum yapmak istedim.
ürünlerime son 2 haftada 4 zam yaptım. hammadde alımı yaptığım firma bana ilk etapta %20 zam yaptığı halde stoğum olduğu için ilk 2 zam %5-10 arası idi..
şu an artışta 2 hafta öncesine göre toplamda çeşide göre %20-40 lardayız.
hammaddeci en son toplamda %20-40 arası zam yaptı.. bir süre satışı durdurdu. son 3-4 gündür açıktı..
ve buna rağmen belki de yarın sattığım fiyattan alamama ihtimalim var. sattığım fiyatı geçtim hammaddeyi hiç alamama ihtimali de var..
02.12.2021 · 28. sıra
mystic77
01.12.2021 02:00