"başkalarının günahıyla aziz olamazsın" diye bir söz var, beni hep kendime getirmiştir.
özellikle cüneyt özdemir'in ilgili konuşmasını görünce aklıma geldi. sosyal medyadaki linç kampanyalarının özünde hep bu motivasyonu görüyorum
yani birilerini ortacag zihniyetli ilan edince ultra modern, bilimci, aydin filan gözüktüğün hissi. yanılıyorsunuz. on yargılı, derin düşünmeyen, tekmelediği insanı tanımadan, günahından emin olmadan vuran sürünün bir parçası haline geldiğinizi görüyorum sadece.
28.10.2018 · 25. sıra
yenilenadam
27.10.2018 16:01