papatya gibi ol dedi.
orkide gibiymişim, zor açıyormuşum, oysa papatya gibi olmak lazımmış. neredeyse her şartta açabilmekmiş olay.
değerli olduğumu hissettiğim zamanlarda, böyle söylemişti bende hep değerli kalacak olan.
ama bana sorsan kaktüs, çicek mi değil mi onu da bilmiyorum. bir işe de yaramıyor. radyasyonu alıyor falan diye monitörlerin yanına koyuyorlar bildiğim kadarıyla.
23.02.2021 · 46. sıra
jamarakuki
22.02.2021 22:29 ~ 22:34