iki tarafa da yaranmaya çalışıp, beceremeyip, iki tarafla da düşman olmamızla sonuçlanacak durumdur. en son rusya suriye ilişkilerinde gördük, adamların uçağını düşürdük, bizim başbakan çıktı gururla emri ben verdim dedi, rusya sert çıkınca emri fetocular verdi oldu, rusya 36 askerimizi şehit etti, götümüze baka baka askerimizi şehit edenlerin ayağına biz gittik, yetmedi bir de kapıda ayakta bekletip dünyaya şov yaptılar. yine aynı şey olacak, aynı putin aynı tayyip.
edit: emri ben verdim diyen başbakan davutoğlu
23.02.2022 · 38. sıra
degirmenderedeki smokinli adam
22.02.2022 00:40 ~ 07:13