Sık geçen başlıklar

olası 3. dünya savaşında yazarların alacağı tavır 1

ekşi'de gör
olası savaşın cephede kazanılacağına inanan yazar hezeyanı... kağnı kamyonu bir kere yendi, o yüzden ben sanırım 2. dünya savaşı inönü tarafındayım... çocuklar bir müddet az ekmek yesin ama babasız kalmasın yaklaşımı bence ideal...
not: savaş olursa da amerika kimi tutuyorsa o kazanır... keşke böyle olmasa ama maalesef dolar diğer para birimlerini yer...