Sık geçen başlıklar

okullarda zorunlu olarak verilmesi gerken ders 1

ekşi'de gör
empati dersidir.

günümüzde yaşanan kavgalarda, aşk, evlillik ve tüm insan ilişkilerindeki sorunlarda, hatta hayvanlara olan eziyetlerde bile, empati eksikliğinin büyük payı var.

empati yapabilen bir insana, birçok şeyi anlatmak daha kolaydır. böyle bir dersin en kısa zamanda ilkokuldan başlayarak verilmesi elzemdir.

edit: başlığı yazarken kelime hatası olmuş. modlar düzeltirse sevinirim.