bunu daha önce de söylemiştim. öğrenci takır takır öksürüyor, üstelik bunu yaparken maskesini çıkarıyor. uyarıp sorduğun zaman yemin billah edip hasta olmadığını iddia ediyor.
çok güzel bir şey var. hes kodlarını isteyin. istiyorsun vermiyor,geçiştiriyor. verse bile test yaptırmadığı sürece hasta kabul edilmiyor. böyle bir süreç. aşı hala ortada yok.
bunu uzaktan eğitimden nefret eden biri olarak söylüyorum. tamamen verimsiz, yıpratıcı ve günlük hayatınızı mahveden bir şey. tarihin pis tarafına denk gelmek üzücü.
19.03.2021 · 16. sıra
kendibilir
18.03.2021 00:10