bu otomobil üreticilerinin de ta amına koyayım. yıl olmuş 2024, otomobilin icadının üzerinden bir asırdan fazla zaman geçmiş, hala sürücüsü frene basmadı diye yavaş giden araba çocuğu eziyor. ananızın amına girsin şekilli şüküllü tasarımlarınız, boy boy ekranlarınız. bi bok yapıyormuş gibi sağa sola koyduğunuz boy boy reklamlarınız götünüze girsin.
bu yüzyılda insan hatası bu kadar kolay can almamalı, alamamalı.
bazı şeylerin emniyet kemeri kadar zorunlu olması lazım.
abs' nin olmadığı araba zaten trafiğe çıkamayacak.
yeni çıkan arabalarda şehir içi hızda aktif kalacak şekilde otonom fren asistanı zorunlu olacak. yola bir şey fılayınca zınk diye fren yapacak. bu zaten bazı arablarda var.
mevcut arabalara entegre edilen bir güvenlik sistemiyle bu bütün araçlarda yer alacak.
bunun fiyatı uygun olacak hatta devlet bunun fiyatını mtv'den düşecek.
09.05.2024 · 13. sıra
quaketrigger
08.05.2024 02:39