Sık geçen başlıklar

okulda dayağın normal olduğu karanlık dönem 1

ekşi'de gör
ele cetvel vurma veya kafaya seri tokatları falan hepsini geçiyorum; en kötüsü saçın favorilerden çekilmesiydi. aklıma geldikçe gözümden yaş akar. ne vicdansızlıktır bu arkadaş? nasıl aklınıza gelmiş bu fantezi?