iddialar doğruysa özellikle onkoloji hastalarının tedaviye yanıt ve takiplerinde çok büyük sorun oluşur.
normal bir ülkede bu durumun sorumlularının hesap vermeleri gerekir.
bu olayın gündem olması lazım. en azından çıkıp doğru olup olmadığı konusunda açıklama yapılmalı.
bu arada hastane kayıtlarında problem olursa görüntülere e-nabız üzerinden ulaşma şansı da olmaz maalesef.
edit: imla.
kurtukuzuyayemedenadam
18.04.2024 00:07 ~ 08:15