Sık geçen başlıklar

okan buruk'un kutlamalarda küfür etmesi 2

ekşi'de gör
sen çıkacaksın "şerefsizler, hainler, hırsızlar, teröristler" diyeceksin. statta "her sene böyle, cimbom'a böyle" çekeceksin. polis zoruyla stat basıp yönetici tartaklayacaksın. sonra "bini kifir ittilir". sen şükret sadece küfür ettiler.
bir galatasaraylı olarak tasvip etmediğim görüntülerdir, sen teknik direktörsün yakışmaz, senin taraftara örnek olman gerekir, fbliler de bize küfürlü tezahürat yapıyor diyenler olacaktır, o onların terbiyesizliğini gösterir yanlışa yanlışla karşılık verilmez.