Sık geçen başlıklar

ofsayttan golle şampiyon olmak 2

ekşi'de gör
ağlamayın lan, açık net kural şu:

"savunma oyuncuları, herhangi bir rakip avantajını engellemek maksadıyla topla bilerek ve isteyerek oynar ancak topu uzaklaştıramaz ve o top ofsaytta bulunan oyuncuya giderse hakem oyunu devam ettirecektir. gol olmuşsa da golü verecektir."

-oyna, devam

kaynak:
http://www.tffhgd.org.tr/…r/file_11082018121618.pdf

sayfa 98:
ofsayt pozisyonunda bulunan bir oyuncu eğer topu bilerek oynayan bir rakip
oyuncudan alırsa (rakip oyuncu tarafından yapılan bilerek kurtarma dışında),
bu durum “bulunduğu pozisyondan avantaj elde etmek” olarak değerlendirilmez.