ağlamayın lan, açık net kural şu:
"savunma oyuncuları, herhangi bir rakip avantajını engellemek maksadıyla topla bilerek ve isteyerek oynar ancak topu uzaklaştıramaz ve o top ofsaytta bulunan oyuncuya giderse hakem oyunu devam ettirecektir. gol olmuşsa da golü verecektir."
-oyna, devam
kaynak:
http://www.tffhgd.org.tr/…r/file_11082018121618.pdf
sayfa 98:
ofsayt pozisyonunda bulunan bir oyuncu eğer topu bilerek oynayan bir rakip
oyuncudan alırsa (rakip oyuncu tarafından yapılan bilerek kurtarma dışında),
bu durum “bulunduğu pozisyondan avantaj elde etmek” olarak değerlendirilmez.
20.05.2019 · 15. sıra
kbc64
19.05.2019 21:19 ~ 22:29